11:48

Targi ekocuda Gdańsk - na co zwrócę uwagę

17 i 18 marca 2018 odbędą się targi kosmetyków naturalnych - EKOCUDA w Centrum Stocznia Gdańska. Z założenia to wydarzenie ma promować zdrowy tryb życia oraz pasje i miłość do natury tworzoną przez marki naturalne, organiczne i wegańskie.


Wybranie się na takie wydarzenie bez przynajmniej wstępnego rozeznania co oferują wystawcy może się skończyć tym, że będziemy rozczarowani ofertą, albo znowu kupimy za dużo i zakupy będą nieprzemyślane.. :) Przedstawię mniej więcej co oferują dane marki i opowiem pokrótce czego będę szukać na targach.

No właśnie. Przedstawiłabym całą listę, gdyby nie mały zwrot akcji - na stronie ciągle widniała rozpiska planu z poprzednich targów w Warszawie i to właśnie nią się kierowałam. Zrozumiałam błąd dopiero jak plany targów zniknęły ze strony. Jestem trochę zła, że coś takiego miało miejsce no, ale nic nie zrobię :). Skłoniło mnie to do tego, że oprócz edycji w Gdańsku wybiorę się także na EKOCUDA do Warszawy, które odbędą się 21 i 22 kwietnia. Lista wystawców na ten moment nie jest imponująca jednak myślę, że z czasem ich liczba będzie rosła. Mam także szczerą nadzieję, że pojawią się firmy u których już coś mnie zainteresowało z poprzedniej edycji targów. Ale wróćmy do Gdańska.
  • Przy jednych stoiskach będę stać dłużej, przy innych krócej - wszystko ze względu na to co dana marka oferuje.
  • Liczę, że będzie możliwość powąchania kosmetyków przed zakupem - przynajmniej u części wystawców, a czytałam, że z tym może być czasami ciężko. 
  • Przed targami wydrukuję sobie listę produktów z cenami kosmetyków z internetu. Jestem ciekawa jak to się będzie miało do cen na stoiskach.
Pełną listę wystawców znajdziecie TUTAJ.
Jestem zainteresowana następującymi produktami:

Kolorówka
Pixie - czy faktycznie są mistrzami w dobieraniu koloru podkładów? Bardzo chciałabym to sprawdzić wraz z mamą i nie wyjdziemy dopóki nam nie dobiorą kolorów :). Z chęcią też zajrzę do Annabelle Minerals, Lili Lolo i Amilie Mineral Cosmetics po próbki ich podkładów. Ciekawe, który się lepiej spisze. Gdyby coś mi się spodobało to bym kupiła pełnowymiarowy produkt na kolejnej edycji targów w Warszawie.

Pixie 6,5g/89zł (1g/13,69zł) lub 6g/42zł (1g/7zł)
Annabelle Minerals 10g/34,90zł (1g/3,49zł)
Lili Lolo 10g/81,90zł (1g/8,19zł)
Amilie Mineral Cosmetics 7g/44,90zł (1g/6,41zł)


Mydła
Z chęcią powącham mydła firmy Auna, Cherry Soap, Svoje, Hagi, Bydgoska Wytwórnia Mydła, Ministerstwo Dobrego Mydła, Morze Mydła i 4szpaki. Nie mam swoich typów - po prostu przejdę się i jeśli coś mi się spodoba to zastanowię się nad kupnem.

Auna  około 110g/18zł/19zł/20zł (100g/16,36zł/17,27zł/18,18zł)
Cherry Soap około 100g/20zł/24zł/30zł
Svoje około 100g/19zł/20zł/25zł/30zł/35zł
Hagi około 100g/19zł
Bydgoska Wytwórnia Mydła około 85g/15zł (100g/17,65zł)
Ministerstwo Dobrego Mydła około 100g/21zł/24zł
Morze Mydła około 50g/12zł (100g/24zł) lub 100g/20,50zł/22,50zł
4szpaki około 110g/16zł/17zł/18zł/19zł (100g/14,55zł/15,45zł/16.36zł/17,27zł)


Hydrolaty
Tutaj mam dylemat ponieważ: 1) nigdy nie miałam hydrolatu i nie do końca wiem jak się sprawdzi u mnie, 2) chcę coś nawilżającego i przeciwzapalnego. Zależy mi na przetestowaniu czegoś naturalnego na twarz i wiem, że coś kupię jednak nie wiem na co padnie wybór.

Ministerstwo dobrego mydła 50ml/22zł (100ml/44zł) - róża - rozmaryn
4szpaki 100ml/29zł - jaśminowy - z róży damasceńskiej - nie podobają mi się daty ważności
Natural Secrets 100ml/29,99zł - jedwab i mak polny - bławatek i gorzka pomarańcza
Bydgoska wytwórnia mydła hydrolat różany 50ml/22zł (100ml/44zł)
Cherry Soap 50ml/22zl (100ml/44zł) - różany - oczar wirginijski


Musy/Masła/Balsamy
Tutaj będę lawirować między 4szpakami, a Manufakturą Lawendową. Wygra ten, który będzie mieć wystawione próbki albo ładniejszy zapach:). Dodatkowo Why Not? oferuje 4 masła do ciała w niskich cenach - może się skuszę.

4szpaki mus do ciała konopie i pomarańcza 150g/29zł (100g/19,33zł)
4szpaki masło shea nierafinowane 150g/29zł (100g/19,33zł)
Manufaktura Lawenda pomarańczowy mus mydlany 150g/29zł (100g/19,33zł)
Manufaktura Lawenda pomarańczowe masło na mokre ciało 150g/39zł (100g/26zł)
Why Not? masła 60ml/5,90zł (100ml/9,83zł) lub 120ml/10,80zł (100ml/9zł)


Balsamy w sztyfcie
Ministerstwo Dobrego Mydła posiada balsam śliwka w sztyfcie, który jest rozchwytywany i wychwalany. Naprawdę ciekawi mnie czy czy jest faktycznie taki magiczny i ma taki super zapach. Hagi ma ochronne pomady w sztyfcie. Mi najbardziej chyba odpowiada ta z olejem z rokitnika ze względu na cytrusowy zapach i swoją uniwersalność stosowania.

Ministerstwo Dobrego Mydła Balsam Śliwka 75g/56zł (100g/74,67zł)
Hagi Ochronna pomada do ciała z olejem z rokitnika 65g/43zł (100g/66,15zł)

Kremy do twarzy
Jestem trochę rozczarowana ofertą, a raczej brakiem fajnych ofert kremów do twarzy wśród wystawców. Nic konkretnego nie zwróciło mojej uwagi. Mam nadzieję, że 2 firmy, które mam na oku z wcześniejszej błędnej rozpiski targów pojawią się znowu na kolejnej edycji w Warszawie.

2 strony firm nie działały, 2 miały tylko stronę na facebooku. 
 
Myślę, że odwiedzę wszystkich wystawców bez względu na czas - może coś wpadnie mi w oko, albo będzie super pachnieć :) Może też znajdę coś ciekawego, coś co przegapiłam przeglądając ich strony internetowe? Albo będą jakieś premiery - na pewno Bartos Cosmetics deklaruje się, że pojawią się nowości w ich ofercie.
Będziecie na targach? Polujecie na coś? :)

6 komentarzy:

  1. Ale plany zakupowe! Ja zaraz zamówię hydrolat i serum nawilżające na szybko przez drogerię internetową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam listę zakupów :D Taki mój urok chyba :D
      No z hydrolatami mam największy problem sama nie wiem który wybrać. :D

      Usuń
    2. Ja zastanawiam się między czystkiem a oczarem, muszę sprawdzić jeszcze raz, który jest lepszy na naczynka :D
      I tak jak myślałam, Annabelle najlepiej :D

      Usuń
    3. Ja nie wiedziałam, że te hydrolaty tak śmierdzą.. różany najgorszy xD Siedze 2 dzień i próbuje sobie ten odcień wybrać i ciężko idzie :D

      Usuń
  2. Hej! Przepraszam że pisze tutaj , ale czy mogłabyś podać nazwę peelingu którego stosujesz przy wypadajćych włosach ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fit Fat Couple , Blogger